Een Gea inzetten

Nu uw aanvraag indienen? Dat kan.

Direct de juiste Gea ondersteuning regelen? Dat kan eenvoudig 24/7 via onze website:

Hoe werken wij?

Binnen de Gea thuis service hechten wij veel waarde aan zorgvuldigheid en persoonlijk contact. Daarom heeft u contact met één vaste adviseur die van aanvraag tot de start van de service naast u staat. Wij werken met belafspraken zodat u nooit aan de telefoon hoeft te wachten tot er iemand beschikbaar is, u kunt zelf 24/7 eenvoudig in onze agenda een dag en tijd selecteren waarop u gebeld wilt worden door uw eigen vaste adviseur (korte lijnen daar houden wij van).


De 2 stappen om direct en vrijblijvend een aanvraag in te dienen:

Stap 1: Maak nu in onze agenda een afspraak voor een cliënt adviesgesprek, dit gesprek kan via telefoon of zoom call (beeldbellen), u bepaald zelf de dag en tijd.

Klik op de onderstaande knop om een telefonische afspraak te plannen.

Cliënt advies gesprek plannen

Stap 2: Vul vrijblijvend het intakeformulier in en klik op verzenden.

Klik op de onderstaande knop om een telefonische afspraak te plannen.


Intakeformulier invullen

De vervolgstappen die wij voor u zetten.

Stap 3: Als het cliënt adviesgesprek heeft plaatsgevonden en het intakeformulier is ontvangen, dan neemt uw vaste adviseur de aanvraag in behandeling en legt contact met u en de juiste Gea ondersteuner(s).

Stap 4: U ontvangt een uitnodiging om kennis te maken met de Gea ondersteuner, gezellig bij u aan de keukentafel even kennis maken.

Stap 5: Als de juiste "klik" er is kan de service starten en kunnen er vervolg afspraken gemaakt worden, is de "klik" er onverhoopt niet dan volgt er een volgende kennismaking.

Stap 6: Wij maken alles administratief voor u in orde, als de service is gestart ontvangt u na afloop van elke maand een declaratie/ factuur via e-mail of post.


Geen wachtlijst: Gemiddeld zit het twee weken tussen de aanvraag en de kennismaking met de Gea ondersteuner bij u aan de keukentafel.


Share by: